HELLO PEEPS ! Welcome and Be nice here .Please click this . +Follow | Dashboard
MY DIARY ONLINE

Huh , baru je habis cuti dua minggu. Waktu cuti den hang 
dengan member-II den yang gua love love love so much 
damn ! Nk tngk gambar . 
Sabar Aw , 
jap eh jap eh :)




Hehe , actually .
 Aku bukan nak citer pasal nie . Tapi laen .
So, cuti dua minggu kan ? Kay , kita x text dia lnsng 
slame tuh . Bayangkan orang yg korang sayang x text
 korang . Sedeyhh ken ? Hmmm , bkn nyer aku x text dia , Aku text okay . 
Tapi dia tutup phone . Huh ! Sabar jelah . Kita org cuma
 IM dkt Facebook jeh . Bukan nye best pon .. Lme2 
pon x leh .Kejap jeh . Tu pon tah hape2 je IM. Hmm , 
dah naek skola nie lak .... Haishh ! Tak tahu nk ckp lah . 
Dia x tegur kita pon ken ? Tadi , 
aku x sbr sebenarnye tunggu waktu agame sbb nnti campur kelass , 
dpt lah gak tngk muka dia. Hmm , tapi hampehh gak . Tengok macam macam tu jer . Curik-II pandang ! hewhew --'
 K, kita sedeyh sebenarnye , Aku keliru hubungan 
aku sebenarnye . Aku x pasti pon ap hubungan aku dngn MH :')
hahaha , K,cool :) Kita redha jelah ,
Bila dah tak tahan , nnti tahu ler nk buad ap .
Tapi , ! 
Aku rindu kau ler Gilaaaaaaaa !
_MH_

|



Hai , Assalammualaikum . Selamat Datang ke diary online saya . Bye . Jgn lupe tggalkan jejak anda di bigfoot saya !

Entries About Links