HELLO PEEPS ! Welcome and Be nice here .Please click this . +Follow | Dashboard
MY DIARY ONLINE

Hye , assalamualaikum . Lame dha tak update dekat blog nih. harinie aku mau story mory psl tadi . Tadi aku n family n busu N nenek aku tg aku syg gila-II g mkn ! haha , tuh jer :) Nk story sikit lha. Akq aku kerja , gaji pertama lha katakan dpt terus nk belanja mkn . Hihi . wee ~ Mula mula dia mesej ayah ckp , ' atie dh dpt kerja harinie ' ayah tanye berapa ? dia jawabbb ... Entah kita pon tak tahu . Haha , Ignore ~~
Nk share pic sikit nie ha ...
Eh2 , awak2 yg visit visit , sorry gmbr terbalik , hihi . PEACE (Y)

Ha , ini lha nenek aku . Tapi panggil mak jeh . Best tau nenek pnggl mak . Terasa muda :P
Haha , time nih baru sampai , eh salah salah . Baru duduk . Ambil hp dri poket terus snap pic . :)

Ha , nie pulak tngh amik order. Kusyuk kan ayah cari makanan berdasarkan menu . Abg tuh , mcm nyah jeh --' Haha , tak lha . Kita kidding tau . XD

Ini pulakkk , bila dh hbz amik order , terus snap pic . 
Tudung Biru : Kak long , dia ler yg belanja :)
Selendang yg aku tak tahu warna dia tuh : Adik aku , p-nut . Nama gelaran okayy ,,

Hih , nie pon ambil senyap senyap . Ibu tak tahu pon kita ambil gambar dia :P
weee ~ ! <3 , #Haslina bte Alias :D

Dari tadi cerita , baru nampak muka aku kan , Haha . Simple jer keluar . Blue blue blue blue <3 <3
Ha , nie senyap2 . suruh p-nut snap pic blakang kak long ! Haha :)

Ibu , Alia , Ayah <3


Tengok ! Air dia orang dh sampai , air aku ngan nenek aku kemaen lambat sampai , Errr -,-' sapmai hati waiter tuh , TETAMU ADALAH RAJA OKAYY , haha
Makanan yg wa order sudah mari ma ! Kuew Teow Kung Fu , sedapp kowt . Ade ker patut member aku tak tahu makanan nih . B
#Binibabe <3
Ha , dha mkn2 . Nak balik lha pulakk kan .. Time nih dekat kereta , sebelum masuk ambil pic , buat kenangan , Haha .  Bongok right --'
Okayy , Simple . Bersiap siap last minit. Gambar pongg tak jelass

BTW , happy mllm nih :) Walaupun Dinner jeh :D


|



Hai , Assalammualaikum . Selamat Datang ke diary online saya . Bye . Jgn lupe tggalkan jejak anda di bigfoot saya !

Entries About Links